Objednávky, poštovné, doprava, obchodní podmínky

 Pracujeme na e-shopu. Než jej zprovozníme, objednejte si prosím pomocí kontaktního formuláře na hlavní stránkce nebo nám pošlete e-mail na: info@chlebell.cz nebo nás kontaktujte telefonicka na: 777 553 946

Uveďte:

Jméno, příjmení, telefon (tyto informace nikdy s nikým nesdílíme)

Jaký druh chlebellu, velikost (malý/velký), počet kusů

Vaši objednávku obratem potvrdíme a do emailu uvedeme číslo objednávky


Platba:

Každý chlebell je na objednávku, aby byl jak se patří čerstvý.

Jakmile obdržíme objednávku, začneme péct. 

Vy máte 24h na uhrazení čáskty převodem na účet. 

Jakmile je částka na účtu, chelbell zabalíme a odešleme. 

(Výjimečně a po domluvě lze uskutečnit platbu v hotovosti nebo na fakturu)


Číslo účtu pro bezhotovostní platby:
2500346314 / 2010

Jako variabilní symbol uveďte č. objednávky

Do poznámky uveďte vaše jméno, usnadníte nám tak život


Výrobky si (po domluvě) zdarma můžete vyzvednout na adrese:

Dolní Bečva 83


Doprava:

Chlebell vám zabalíme (vakuově) a pošleme:

Zásilkovna, dle místa vyzvednutí vašeho výběru

Konkrétní adresa: 130,-Kč za poštovné a balné (max 7kg)


Obchodní podmínky

Snažíme se nastavit a dodržovat taková pravidla, která v první řadě chrání vás, naše zákazníky. Chceme, abyste byli spokojeni a pokusíme se vám vyjít vstříc jak jen bude v našich silách.

 

1. Základní údaje

Dodavatel:
Mgr. Hana Bellová
IČ: 74240129
Provozovna:
Hamerská 15, Zubří 756 54

Email:
info@chlebell.cz
Číslo účtu pro bezhotovostní platby:
2500346314 / 2010

 

2. Objednávka zboží

Pošlete email nebo vyplňte objednávkový formulář na chlebell.cz

Nejsme plátci DPH (tedy ceny zboží jsou od DPH osvobozeny). Jsou uvedeny bez dopravy. Cena za dopravu je připočtena k ceně zboží dle vybraného způsobu dopravy.

Zasláním emailu s objednávkou zákazník potvrzuje, že byl seznámen s obchodními, platebními a reklamačními podmínkami.

Zákazník po objednání obdrží od dodavatele potvrzovací email s číslem objednávky, jehož doručením dochází k uzavření kupní smlouvy.

Dodavatel nezaručuje dostupnost všech surovin. V případě nedostatku některé základní suroviny bude zákazník kontaktován se snahou nabídnout alternativní řešení.

3. Platba a doprava zboží

platba je možná následujícími způsoby:

  • převodem na účet

doprava je možná následujícími způsoby:

  • osobním převzetím na Dolní Bečva 83 (zdarma, po předchozí tel. domluvě)
  • zasláním balíku na konkrétní adresu, poštovné a balné = 130,-Kč (max 7kg)
  • zasláním balíku do Zásilkovny: Televizní 2618, Rožnov p. R

Nejdříve následující pracovní den po přijetí objednávky (nejpozději 3.pracovní den) dojde k výrobě požadovaného výrobku. K vyexpedování výrobku dochází den po vyrobení. Datum dodání nelze deklarovat, v případě zdržení objednávky o více něž 7 pracovních dnů dodavatel podá na dotázání informaci o důvodu zdržení, případně o možném urychlení vyřízení objednávky.

4. Ochrana osobních údajů

Poskytnutí osobních údajů, tedy jakýchkoliv údajů, týkajících se určeného nebo určitelného fyzického subjektu, je dobrovolné. Kupující s jejich poskytnutím a zpracováním pro účely objednávky souhlasí ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů. Osobní údaje nejsou poskytovány třetím osobám, slouží výhradně pro potřeby evidence a vyřízení objednávek. 

5. Trvanlivost a reklamace

Minimální trvanlivost na veškeré zboží je 7 dní ode dne výroby, při uchovávání v chladu do 18˚C a suchu, s ochranným papírovým obalem (součást každého balení). Obvykle vydrží Chlebell i déle, může se i zamrazit (s vyjímkou banánového chlebellu) a zamražený vydrží až 30 dnů. Po rozmražení je nutná konzumace do 24h.

Reklamaci lze uplatnit v případě, že je obsah balíčku napaden plísní, hnilobou nebo škůdci. Reklamace bude po nahlášení telefonem nebo emailem vyřešena pro maximální spokojenost zákazníka. Reklamované zboží je nutné předložit či zaslat zpět na adresu dodavatele pro posouzení závadnosti.

Zboží není možné vrátit do 14 dnů bez udání důvodu s odkazem na § 1837 písm. d) a e) zákona č. 89/2012 Sb., Občanského zákoníku. Reklamaci nelze uplatnit na zboží, které bylo zjevně nevhodně skladováno.

Reklamace jsou vyřizovány bez zbytečného odkladu do 30 dnů ode dne uplatnění. Po této lhůtě má zákazník automaticky právo na nové balení do ceny reklamovaného zboží nebo na vrácení peněz. Reklamace se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

6. Dodržování hygienických předpisů

Dodavatel prohlašuje, že jsou suroviny převáženy, skladovány a zpracovávány dle požadavků Státní zemědělské a potravinářské inspekce.

Dodavatel má oprávnění k podnikání v oblasti výroby cukrářských a pekařských výrobků a je registrován dle § 3 zákona č. 110/1997 Sb. Všechny osoby, které se podílejí na zpracování surovin, mají platný zdravotní průkaz pracovníka v potravinářství. Dodavatel se řídí nařízením Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 178/2002 a č. 852/2004.

7. Zrušení objednávky dodavatelem

Zrušení objednávky dodavatelem je možné pouze v těchto výjimečných případech:

  • základní surovina není na skladě (ani není možné jej zajistit alternativně)
  • neproběhla platba za zboží
  • objednávka je falešná

O zrušení objednávky je zákazník informován.

8. Závěrečná ustanovení

Dodavatel si vyhrazuje právo na změnu obchodních podmínek. Ty vstupují v platnost v okamžiku uveřejnění. Objednávky podané před změnou obchodních podmínek se řídí podmínkami platnými v době objednávky.
Je-li zákazník spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu. K mimosoudnímu řešení sporu je příslušná Česká obchodní inspekce, IČO: 000 20 869, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: www.coi.cz.